poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Dzieci Gaji (2)

Medytacja Grupy Transformacja Swiadomości  w dniu 1.04.2012

Miejsce: Jaskinia
Temat: Wysyłanie Matce Ziemi energii Miłości i odbiór przesłania Gaji

Oto przesłanie, otrzymane przez Anię Bogusz-Dobrowolską:


Siedzieliśmy w kręgu, gdy nagle rozległ się głos: głęboki, niski, mocny: Witam Was, moje drogie dzieci. Jestem bardzo szczęśliwa, widząc Was tutaj tak licznie zgromadzonych. To dzięki Wam, dzięki Waszej pracy i Waszemu poświęceniu moje serce bije teraz równo i mocno, jak kiedyś. Kocham Was bardzo i kocham wszystkie moje dzieci. Kiedyś człowiek był niewinny jak dziecko, ciesząc się zielenią, czystością wód i powietrza, oddychając w jednym rytmie ze mną. Nasłuchiwał bicia mojego serca. Potem stało się tak, że zaczął rozdzierać moje łono, wyciągać z moich kości wszystko to, co mógł spożytkować w swojej chciwości i domniemanych potrzebach. Zabrudził i splugawił moją szatę. Aż przyszły dni, by dopełniły się Prawa Odwieczne, najwyższe Prawa, dzięki którym znowu bedzie Człowiekowi przywrócony stan niewinności i boskości a moja szta rozbłyśnie tysiącami odcieni Światła. To Wy jesteście cennymi diamentami w mojej koronie. Znam Waszą pracę, znam Wasze poświęcenie. To Wy rozpalacie płomień, który spopieli brud tego świata. Spełniają się Teraz Prawa Najwyższe, w myśl kórych dopełni się Rozwój. Chcę Wam powiedzieć, że macie wielu sprzymierzeńców: nad Ziemią, na Ziemi oraz pod nią. Coś Wam pokażę: Przeniosła nas do świata Agarthian.

Oświetlało go wewnętrzne słońce. Szło się długimi, przestronnymi korytarzami, potem były ogromne sale ze lśniącymi, gładkimi ścianami, a potem most nad przestrzniami: łąki, pola, lasy, budowle jak pałace, wszystko tak piekne i kolorowe. Ludzie jak bogowie, piekni, wysocy, bardzo godni. Otrzymałam przekaz, że są w pogotowiu, chronią nas i pojawią się niebawem na powierzchni...

 Potem znowu siedzieliśmy w kręgu, a Matka była naprzeciw nas, uśmiechając się macierzyńskim uśmiechem dumnej i szczęśliwej Mamy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz